Veselý píše:Také se hlásím k podporovatelů dalšího řetězce v Litoměřicích. Velkokapacitních prodejen tady je zatím málo a Albert potřebuje v centru města konkurenci, je dost drahý. A pokud místo areálu Linety, který vůbec není přitažlivý a není chloubou města, bude prodejna s parkovištěm a zelení /dle projektu 45% prostoru má být zeleň/, pak Lidl vítám. Živnostníci zkrátka také nepřijdou, musí si jen najít specializaci a neprodávat pouze "smíšené zboží". Správná je připomínka, že většina podnikatelů s potravinami či provozovatelů restaurací jsou hned ráno v 8 hodin v Kauflandu. Jsou to ti, kteří neměli náladu jet do Makra. A pak to s přirážkou prodávají a nebo z toho vaří. Za mě ANO.
Llukas007 píše:Veselý píše:Také se hlásím k podporovatelů dalšího řetězce v Litoměřicích. Velkokapacitních prodejen tady je zatím málo a Albert potřebuje v centru města konkurenci, je dost drahý. A pokud místo areálu Linety, který vůbec není přitažlivý a není chloubou města, bude prodejna s parkovištěm a zelení /dle projektu 45% prostoru má být zeleň/, pak Lidl vítám. Živnostníci zkrátka také nepřijdou, musí si jen najít specializaci a neprodávat pouze "smíšené zboží". Správná je připomínka, že většina podnikatelů s potravinami či provozovatelů restaurací jsou hned ráno v 8 hodin v Kauflandu. Jsou to ti, kteří neměli náladu jet do Makra. A pak to s přirážkou prodávají a nebo z toho vaří. Za mě ANO.
Musím se upřímě zasmát. Je vidět, že jste nikdy neměl s podnikáním co dočinění. Z vašeho příspěvku je zjevné, že patříte mezi zákazníky, pro které je cena důležitým ukazatelem. A právě tito zákazníci nutí provozovatele potravin a restaurací nakupovat v marketech, kde jsou ceny dotovány a prodávány pod výrobními náklady, nikoliv v Makru, kde jsou výrazně většinou vyšší než kdekoliv jinde. Nehledě na ceny pohoných hmot. Souhlasím, že zaměření na určitý užší sortiment je pěkné, leč opět neproveditelné. Prodejnu v centru s nájmem 30000,- měsíčně bez poplatků to neuživí. Osobně raději budu žít v pěkném městě a do krabic si zajedu nakoupit třeba do ústí. Nemusím mít ohyzdné škatule před městem ve výhledu na kdysi pěkné, historické "královské město".
Llukas007 píše:pro York.y: Pro zákazníka je důležitá cena! Podle příznivců marketů mnohdy více než kvalita. Tím pádem markety dotovanými cenami, nikoliv přirozenou konkurencí pohřbili malé obchodníky. Ti přeživší raději nakoupí např. mléko za 9,90 v Kauflandu než aby pro něj jeli za 16,90 do Ústí do Makra. Pak mohou jídlo z něj prodávat o něco levněji, což zákazník požaduje, neboť cena je pro něj důležitá né-li rozhodující. Co na tom nechápete?
pro Veselý: Jenže ono je šetřit a šetřit. Což teprve, když jak píšete nesledujete detailně ceny. Tím pádem snadno koupíte v akci věc za 99,- Kč, která ovšem bez akce stojí v tom samém obchodě normálně 69,- Nic proti šetření, ale slova akce, sleva, výhodný nákup působí na většinu lidí jak rudý hadr na býka. Živnostníci by klidně kupovali přímo od výrobců či v Makru. Potíž je v tom, že tam nejsou ceny dotovány a uměle snižovány na úkor svých dodavatelů jako v marketech. Nebo si snad opravdu myslíte, že např. na máslu za 19,90 nebo na jogurtu za 3,90 může vydělat výrobce i prodejce? Specializované prodejny proč ne. Bohužel v našem městě se uživí max. 2 a i o tom silně pochybuji.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků