Nebyl jste někdo dnes kolem 8.hodiny u pokratických závor? Já ano a to co tam bylo ,by mohlo konkurovat magistrále v Praze .Umíte si tady představit konec přivaděče z nového mostu? Já určitě ne,protože by takový provoz jako dnes ráno ve špičce,byl celý den!!
Popis reálného stavu. Odpovědné to nezajímá. Rozložení dopravy 80 % ve prospěch nového mostu zjevně pokulhává. Kde se stala chyba ? Proč pokračovat v chybném návrhu dalšího řešení ?
Pokud během rekonstrukce ulice Na Valech, hlavní dopravní tepny v Litoměřicích, vede objízdná trasa Masarykovou, Teplickou..., tak bych předpokládal, že se ty dvě stanou dočasně hlavními ulicemi. Jenže to by se zase z Pokratic štosovala auta u závor a někdo by mohl skončit mezi nimi. Prostě chaos, který by měli alespoň ve špičce řídit policajti.
Dopravní situace je svízelná v celém městě - je toho hodně v opravě, ubylo parkovacích míst v ul Osvobození. Za co tedy tleskám je rychlost práce na kruháku u Kauflandu. To odsejpalo, makalo se pořád. Proč to ale tak nejde jinde? Proč je rozkopaná částečně Dalimilovka, do Kozinové je zákaz vjezdu. Dle místních má tato situace trvat do vánoc. Stejně je rozkopaná Palachovka, o Valech je škoda mluvit, provoz na námku apod. Proč stejným tempem nejde zprovoznit další úseky? Aby se vše co nejdřív vrátilo a doprava se tak nějak rozptýlila? Chápu, že vše má svou specifickou technologickou přestávku...ale na druhou stranu...to zládneme, že?
Já už jsem to psal a říkal několikrát, přátelé. Když se prováděla rekonstrukce horního nádraží a celé trati, tak se měla trať zahloubit, tak jako v Mladé Boleslavi. A byl by pokoj. Hotovo! A to co teď předvádějí závory. To je síla. Ještě vlak nezastaví na Cihelně a závory na Pokratický ulici jsou dole. Dříve ten interval byl lepší. Když dorazil vlak do Cihelny, tak šly dolů závory v 28. října. Vlak odjíždel z Cihelny a začaly jít dolů na Pokratické. No a tuhle se sekly závory na 28. října. Jsem přemýšlel, že bych závory zvednul propojením kolejnic pomocí klíčů, ale ...
U některých vlakových spojů z Lovosic do Litoměřic H.n. se nyní stává, že spadnou závory na přejezdu u ul. 28. října i na křižovatce Masarykova. Vlak přejede, závory na obou přejezdech zůstanou dole a čeká se, dokud nevyjede další spoj z Horního nádraží do Lovosic. Chvíli to opravdu trvá a fronta aut je řádná.
Poněkud pozdní postřeh, uvedená situace se pravidelně opakuje po změně jízdních řádů. Co na to odbor dopravy, komise dopravy ? Patrně obdobná situace jako autobusové zastávky Litoměřice horní nádraží. Důvod je jednoduchý příjezd vlaku 12, 44, odjezd opačného vlaku 14,44 v jedné hodině. Domníváte se, že to navrhují, realizují a schvalují odborníci ?
laik píše:Co na to odbor dopravy, komise dopravy ?
No, co myslíte? Přivedou tam ještě "objezd Litoměřic", ať se tam u kolejí stýká ne 6, ale 7 silnic To jsem opravdu zvědavý, jestli město myslí vážně, že na tomto místě postaví kruháč sedmi komunikací (z toho tři opravdu velké), křížujících se s vlakem... Naštěstí zatím se zdá, že je ticho po pěšině, ale v územním plánu to tak je...
Omyl, světelně řízená křižovatka. Ta to všechno vyřeší a to z toho důvodu, že papírový plán a reálná skutečnost je zcela odlišná. To že to nikdo nevnímá je realita.