Pokud radnice plánuje rozšíření místní autobusové dopravy na uvažované 4 linky /viz Radniční zpravodaj č. 4 z 3.8 2017 /, tak tu máme další důvod k zrevidování záměru na vybudování cyklověže. Místní i přespolní uživatelé jízdních kol plánovanou kapacitu úložiště nenaplní.
Pokud se jedná o cykloturistiku, tak v dokladu ODŮVODNĚNÍ zadavatele z 22.4.2016 /zde na fóru zveřejněno panem zastupitelem Panašem/, o této aktivitě zmínka není. Cituji z odůvodnění k bodu Ad c/ - Realizace zakázky by měla díky nově vzniklé možnosti ukládání jízdních kol způsobit jejich masové používání, zejména při cestách s pokračováním v některém prostředku veřejné dopravy a pozitivně ovlivnit snižování individuální automobilové dopravy ve městě. -
Ohledně určené stavební plochy, t.j. vpravo od postranního přístupu na nástupiště, by bylo vhodnější toto zelené místo ponechat " městské přírodě ". Další a jistě i vhodnější místo, dle mého pouze pro CYKLOBOXY, je pozemek města parcelní číslo: 2719/33 v bezprostřední blízkosti aut.nádraží. Levné, nemegalomanské a s možností počet úložních míst i s přípojkami pro elektrokola rozšířit.
O možnostech a limitech m-a-s-o-v-é-h-o používání kol v Litoměřicích se zmiňuje i tento starší článek.
http://www.litomericko.severoceskydenik ... alove.html