Obchvat Litoměřice

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod litelot » 02 srp 2014 10:29

Petr Urbánek píše:
vodomerka píše:ano, to je přesně ta nejkontroverznější a nejdražší část celého cyklogenerelu, bohužel... :/


Navrhuji si položit otázku zda by tato údajně "nejkontroverznější a nejdražší část" stála při efektivním tendrování dodavatele bez obvyklých malých domů ap. více než např. rekonstrukce gotického hradu (investice převyšovala 165 mil.Kč a provozní náklady jsou každoročně dotovány z městského rozpočtu částkou převyšující 5 mil.Kč) ?

Další otázkou je kterou z těchto dvou staveb by občané města využívali více a která by tedy pro ně měla větší přínos ? U mně jednoznačně vítězí cyklostezka s bezpečným propojením sídlišť a Českého středohoří s centrem města a cyklostezkou podél Labe, která by navíc předešla smrtelným úrazům chodců na Pokratických závorách jelikož by sloužila i jako podchod pod železniční tratí. Její každoroční provoz by byl mnohem levnější než u gotického hradu a kromě většího přínosu pro naše spoluobčany by jednoznačně podpořila také zvýšení turistického ruchu o nějž se tak neúspěšně město stále pokouší.

Na dubnovém veřejném fóru 10 největších problémů Litoměřic se na 2. místě umístil požadavek občanů "Zlepšit cyklodopravu ve městě". Pro doplnění zde uvádím, jak plánuje tento požadavek řešit vedení města dle návrhu odsouhlaseného na posledním jednání zastupitelstva města dne 24.7.2014 :
Navrhovaná opatření:
1) aktualizace tras, průběžné osazování dopravního značení na trasy, které nevyžadují stavební úpravy, příprava projektové dokumentace na realizaci trasy od Terezínské Kotliny, přes Tyršův most do ulice Vavřinecká.
2)prověření možnosti získání vhodného dotačního titulu


Z tohoto plánu jasně vyplývá, že i přes zcela jasný požadavek občanů se vedení města nehodlá téměř vůbec zabývat zlepšováním cyklodopravy ve městě, ale preferuje realizaci cyklostezky do Terezína, jejíž realizace je samozřejmě mnohem jednodušší.

Kritéria dle nichž vedení města vybírá projekty k realizaci nebyla nikdy publikována a tak nám nezbývá nic jiného než se dohadovat. Skutečný veřejný zájem občanů v nich ale bohužel vždy nevidím.


Výborná zpráva je, že kraj vrací obchvat do svých plánů investic a bude hledat vhodný dotační titul. Výborná zpráva je také to, že se pravděpodobně nové vedení radnice začne zabývat cyklistickou dopravou po městě a bude konečně realizováno jedno z největších přání občanů. Současné vedení jaksi nepochopilo, že mezi voliči je také dost cyklistů. Nepochybně bylo radnicí uděláno na přípravě vybudování západní komunikace dost práce, pořád ale radnice nedokázala vysvětlit občanům hlavní smysl a přínosy řešení trasy a především proč bude konec u pokratických závor. Je to velká škoda, protože potom dochází ke zbytečným diskuzím a dokonce k odsuzování celého projektu. V tuto chvíli projekt naopak potřebuje širokou diskusi, hledání dobrých nápadů a možných řešení,
jak nejlépe vyřešit všechny dopravní souvislosti jako např. cyklistický koridor, který je možné vybudovat ideálně a za nejmenších nákladů pro město pouze při výstavbě západního přivaděče redsp. křižovatky u závor.

http://litomericky.denik.cz/zpravy_regi ... 40801.html
litelot
 
Příspěvky: 263
Registrován: 09 lis 2010 15:30

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod winie » 03 srp 2014 23:54

Nevím jak si mám vyložit tento odstavec: Záměr vybudovat západní obchvat města existuje už několik let. Litoměřicím má trasa, která rychleji odbaví projíždějící automobily, značně odlehčit. Především od aut, které sjedou z dálnice D8. Za novým litoměřickým mostem přes Labe nyní totiž následují kruhové křižovatky, které vedou auta přes obydlená sídliště a do středu města. Zaprvé se vůbec nejedná o obchvat Litoměřic, když to hodně přeženu, tak je to obchvat sídliště Cihelna, navíc město se tento projekt snaží profilovat jako nový most pro občany města, kteří jezdí směr Lovosice. A zadruhé nesouhlasím s druhou částí odstavce, respektive s poslední větou, kdy aktuální doprava vede přes obydlená sídliště a do středu města. A kam bude silnice ústit? Ještě hlouběji v centru města. Jediná smysluplná cesta od přivaděče do východní části města bude stejně po trase Masarykova - Valy, takže kromě ulehčení připojení Pokratic, které ovšem vynuluje světelná křižovatka nevidím v přivaděči, ve stávajícím návrhu, žádné řešení v ceně snad 10 milionů.
Winie = Vít Hrzán
winie
Ověřený uživatel
 
Příspěvky: 499
Registrován: 12 črc 2010 06:35
Bydliště: Litoměřice, předměstí

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod Tomáš Komárek » 10 srp 2014 22:24

Zdravim, nevim, jak moc je tohle téma aktuální, ale zeptám se.

Nemá někdo tušení (nebo vic infomrací), jak bude tenhle slavnej obchat řešen v místě mezi Michalovickou ulicí a Kamýckou ulicí? Mám na mysli prostor okolo trati, kte na jedný straně stojí garáže a mrazírky a o kus dál stavebniny?

Dik za info.
Tomáš Komárek
 
Příspěvky: 30
Registrován: 14 čer 2010 16:56

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod Petr Urbánek » 10 srp 2014 22:57

Tomáš Komárek píše:Zdravim, nevim, jak moc je tohle téma aktuální, ale zeptám se.

Nemá někdo tušení (nebo vic infomrací), jak bude tenhle slavnej obchat řešen v místě mezi Michalovickou ulicí a Kamýckou ulicí? Mám na mysli prostor okolo trati, kte na jedný straně stojí garáže a mrazírky a o kus dál stavebniny?

Dik za info.


Zakreslení trasy naleznete ve schváleném územním plánu města Litoměřice na níže připojeném odkazu.

http://mapy.litomerice.cz/tms/upd/index ... 7707633594 (zvětšení příslušné části mapy provedete výběrem požadované oblasti)

Petr Urbánek
Uživatelský avatar
Petr Urbánek
Ověřený uživatel
 
Příspěvky: 296
Registrován: 16 kvě 2014 13:25

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod Honza » 20 bře 2015 15:17

Aktuální vývoj, výběr projektanta obchvatu. http://www.litomericko.severoceskydenik ... tanty.html
Honza
 
Příspěvky: 203
Registrován: 01 úno 2014 13:39

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod litomericka_surikata » 05 dub 2015 17:29

Tak to je síla. Takové megaplány. Stejně se to ale nepostaví. Budou o tom plácat 30 let jako o mostě gen. Chábery.

Litoměřice jsou rovnice, která nemá řešení. Člověk může koukat do map a špekulovat jak, asi, možná... Stejně nic pořádnýho nevymyslí...

Spíš bych se přikláněl k myšlence lepšího zprůjezdnění a oprav stávajících silnic směrem k novému mostu. Viz. nový kruháč u Severky - kapitola sama pro sebe :-D
Uživatelský avatar
litomericka_surikata
 
Příspěvky: 16
Registrován: 05 dub 2015 14:09

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod jiri.rudolf » 06 dub 2015 08:13

Domnívám se, že dnes již nemá cenu plakat nad "rozlitým mlékem". Řešení silničního přivaděče / není to obchvat, i když se takto prezentuje /po mostě Gen. Chábery je pouze výsledek plánů v plánech určitých zájmových skupin a lobby. Tato varianta i v případě vybudování další části k Pokratickým závorám nevyřeší odklonění těžké dopravy z Litoměřic a tak naprosto postrádá logiku věci. Tento problém řešila varianta východní přes Kotlinu a Trnovany. Proč se tak nestalo a byla zvolena severní varianta se asi i přes to, že je spousta dokumentů a informací na netu, nikdy nedozvíme. Je to tak trochu podobné s mostem pod Mariánskou skálou v Ústí nad Labem, kde též prohrál zdravý rozum nad něčími zájmy. Ale jak se říká "vše špatné je k něčemu dobré".
jiri.rudolf
 
Příspěvky: 198
Registrován: 25 zář 2014 21:58

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod laik » 09 dub 2015 17:42

Souhlasím pane Rudolf, ale rezignovat alespoň na dílčí úpravy předem není dobré. Křižovatka u tkzv. Pokratických závor je experiment, kde výsledek je zcela nejistý. Skloubit funkční světelné signalizační zařízení s drážním zabezpečovacím zařízením je patrně v rovině teoretické možné, ale v rovině praktické nerealistické. Řešení vyvolá trvalé dopravní zácpy, nadále prohloubí hlukovou a emisní zátěž a bude značně kolizní. Vozidla budou obtížně odbočovat prakticky v pravém úhlu, železniční doprava s trvalou preferencí před vozidly a chodci bude z velké části blokovat úlohu silničního přivaděče. Za situace, kdy se potýkáme s problémem seřídit dva semafory ve městě ztrácíme odvahu zasáhnout do připravované projektové dokumentace nikoli obchvatu, ale silničního přivaděče do geografického středu města. Jsem toho názoru, že nové tváře v zastupitelstvu se minimálně zasadí o otevření otázky uvedeného řešení předmětné křižovatky. Dosavadní vývoj tomu nenasvědčuje. Předkládané argumenty ze strany obhájců řešení nejsou dostatečné, podklady jsou účelově upraveny a vše plně kopíruje dávno překonané představy. Intenzita silniční a železniční dopravy je zcela jiná než před mnoha lety. Uvedené řešení v řadě mutací je pozůstatkem již minulého režimu za situace, kdy nestálo sidliště Cihelna, Severozápad a motorové vozidlo měla každá 10 rodina. Vlak jezdil každé dvě či tři hodiny a závory byly ovládány ručně. Rezignovat s tím, že není jiné technické řešení je vyhozením peněz daňových poplatníků z kapes nás všech. Hledejme taková řešení, která budou situaci řešit a ne do budoucna komplikovat. V opačné případě dojdeme k podobnému závěru jako u západního mostu, kdy stěžejní dopravní uzly leží na východě a jihovýchodě města / autobusové nádraží, nákupní zóna, nemocnice, výstaviště, silnice Terezín - Litoměřice - Česká Lípa / a most je na západní straně města. Klišé založené na 80 % dopravy v Litoměřicích začínající a končící je pouze koloritem pro obhajobu neobhajitelného. Není možné měnit postavené dílo, ale je možné minimálně upravovat doposud pouze rozpracované. Smlouva mezi objednavatelem a zhotovitelem projektové dokumentace má být podepsána patrně 30.4.2015 / KÚ UL a SUDOP Praha /. Shodou okolností vítězem zakázky je firma, která předmětné řešení připravuje již mnoho let . Pro doplnění sdělím a není to zcela důležité, že do dnešního dne není dořešeno majetkové vypořádání v trase budoucího přivaděče patrně proto, že vyvlastňovací institut začal opět fungovat a demokracie není všemocná.
laik
 
Příspěvky: 90
Registrován: 03 dub 2015 14:42

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod litomericka_surikata » 10 dub 2015 17:54

Zdravím Vás,

co myšlenka přeložky a zahloubení tratě a zahloubení nádraží? Viz. zastávka Mladá Boleslav město.

Dále propojeni ulic pod a nad nádražím a paralelně s tratí od závor vybudovat spojnici směr Č. Lípa?

Jenom úvaha, asi blbost...
Uživatelský avatar
litomericka_surikata
 
Příspěvky: 16
Registrován: 05 dub 2015 14:09

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod litomericka_surikata » 10 dub 2015 19:38

Zdravím Vás,

co myšlenka přeložky a zahloubení tratě a zahloubení nádraží? Viz. zastávka Mladá Boleslav město.

Dále propojeni ulic pod a nad nádražím a paralelně s tratí od závor vybudovat spojnici směr Č. Lípa?

Jenom úvaha, asi blbost...

Podívejte se na foto...

http://www.k-report.net/budova-16h/popis-foto/?id=7
Uživatelský avatar
litomericka_surikata
 
Příspěvky: 16
Registrován: 05 dub 2015 14:09

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod laik » 10 dub 2015 20:41

Jsem toho názoru, že Vámi navrhované řešení je neprůchodné v důsledku enormní finanční nákladnosti. Gordické místo tkz. u Pokratických závor je mimořádně složité na povrchu i pod povrchem. Na straně druhé alternativní způsoby řešení jistě existují a některá nabídnu :
A
1. Odstoupit od uvažovaného řešení a ušetřené prostředky věnovat na vybudování východního obchvatu tj. podél autobusového nádraží odklonit tranzitní dopravu z Tyršova mostu ve směru Třeboutice směrem za střediskem silnic na výpadovou komunikaci Litoměřice Č. Lípa
2. Provést dílčí technická opatření v ulici Žernosecká pro zamezení transitní nákladní dopravy ve směru do středu města mimo dopravní obsluhy obdobně jako v ulici Na Valech v opačném směru od kruhového objezdu na Kocandě.
Důvod : Ochrana obyvatel sídlišť Cihelna, Severozápad, Kocanda před hlukovou a emisní zátěží s přirozeným úbytkem dopravy ve směru Žernosecká-Mrázova, Na Valech, Českolipská a přilehlých oblastí. Místní osobní dopravu jsou stávající komunikace při drobných úpravách pojmout. Transitní a těžkou dopravu odvede Tyršův most mimo obydlená území.
B
1. Realizovat západní přivaděč se zakončením na ulici Kamýcké / za Rab Karchner / a dále využít stávající silniční síť následovně .
2. Ulici Štursovu zjednosměrnit ve směru od tkzv. Pokratických závor po ulici Kamýckou, následně obousměrně napojit na západní přivaděč
3. Ulici 28 října zjednosměrnit opačně ve směru Kamýcká Plešivecká a navázat obousměrně na ulici Masarykovu ve směru Pokratické ulice s tím, že z uvedených komunikací udělám hlavní silnici
Důvod : Zachovám dva železniční přejezdy, rozdělím dopravu přibližně polovičně, zachovám stávající komunikace byť jednosměrně, odlehčím obyvatelům sidliště Severozápad od nové nepotřebné komunikace, nebudu potřebovat žádnou světelnou křižovatku a eliminuji výrazné zatížení jednoho úrovňového křížení mezi silniční a železniční dopravou. Přirozeně rozruším tendence k přesunu tranzitní dopravy do uvedených oblastí a celkově rozložím hlukovou a emisní zátěž do většího prostoru při poloviční zátěži. Uvedené řešení neohrozí napojení nových aglomerací na silniční síť / kasárna Pod Radobýlem, Miřejovická stráň/.Předmětný návrh nebude finančně náročnější proti uvažovanému způsobu řešení případně prostředky ušetří.
laik
 
Příspěvky: 90
Registrován: 03 dub 2015 14:42

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod litomericka_surikata » 10 dub 2015 21:04

laik píše:Jsem toho názoru, že Vámi navrhované řešení je neprůchodné v důsledku enormní finanční nákladnosti. Gordické místo tkz. u Pokratických závor je mimořádně složité na povrchu i pod povrchem. Na straně druhé alternativní způsoby řešení jistě existují a některá nabídnu :
A
1. Odstoupit od uvažovaného řešení a ušetřené prostředky věnovat na vybudování východního obchvatu tj. podél autobusového nádraží odklonit tranzitní dopravu z Tyršova mostu ve směru Třeboutice směrem za střediskem silnic na výpadovou komunikaci Litoměřice Č. Lípa
2. Provést dílčí technická opatření v ulici Žernosecká pro zamezení transitní nákladní dopravy ve směru do středu města mimo dopravní obsluhy obdobně jako v ulici Na Valech v opačném směru od kruhového objezdu na Kocandě.
Důvod : Ochrana obyvatel sídlišť Cihelna, Severozápad, Kocanda před hlukovou a emisní zátěží s přirozeným úbytkem dopravy ve směru Žernosecká-Mrázova, Na Valech, Českolipská a přilehlých oblastí. Místní osobní dopravu jsou stávající komunikace při drobných úpravách pojmout. Transitní a těžkou dopravu odvede Tyršův most mimo obydlená území.
B
1. Realizovat západní přivaděč se zakončením na ulici Kamýcké / za Rab Karchner / a dále využít stávající silniční síť následovně .
2. Ulici Štursovu zjednosměrnit ve směru od tkzv. Pokratických závor po ulici Kamýckou, následně obousměrně napojit na západní přivaděč
3. Ulici 28 října zjednosměrnit opačně ve směru Kamýcká Plešivecká a navázat obousměrně na ulici Masarykovu ve směru Pokratické ulice s tím, že z uvedených komunikací udělám hlavní silnici
Důvod : Zachovám dva železniční přejezdy, rozdělím dopravu přibližně polovičně, zachovám stávající komunikace byť jednosměrně, odlehčím obyvatelům sidliště Severozápad od nové nepotřebné komunikace, nebudu potřebovat žádnou světelnou křižovatku a eliminuji výrazné zatížení jednoho úrovňového křížení mezi silniční a železniční dopravou. Přirozeně rozruším tendence k přesunu tranzitní dopravy do uvedených oblastí a celkově rozložím hlukovou a emisní zátěž do většího prostoru při poloviční zátěži. Uvedené řešení neohrozí napojení nových aglomerací na silniční síť / kasárna Pod Radobýlem, Miřejovická stráň/.Předmětný návrh nebude finančně náročnější proti uvažovanému způsobu řešení případně prostředky ušetří.


Zajímavé návrhy.
Já bych jenom doplnil o ulici Revoluční - současné napojeni u přejezdu zrušit a vytvořit přemostění směrem od Nerudovy do Pokratické ulice. Doufám, že mě pochopíte, co mám na mysli. Klidně by se mohlo i zakrýt nezvhledné betonové koryto potoka a vytvořit na takto vziklém prostoru parkovací místa.
Uživatelský avatar
litomericka_surikata
 
Příspěvky: 16
Registrován: 05 dub 2015 14:09

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod laik » 11 dub 2015 09:12

Každá myšlenka stojí za úvahu, ne každá bude realizována. Nejhorší je nadávat a nic nedělat. Doplním, že připravované řešení pokud nedošlo ke změně počítá s jednosměrnou ulicí ve směru železniční přejezd-Revoluční a z toho plyne, že obyvatelé Revoluční a výše položených ulic by do Masarykovy ulice museli dojet až ulicí Březinova cesta ve směru Pokratická - Masarykova - město. A to pokud dobře vnímám by Vaše řešení řešilo tj. úplně zrušit spodní část u závor a Nerudovu nechat vyústit v křižovatce tvaru T na Masarykovu mostkem přes potok. Problém by patrně nastal tím, že Masarykova ulice bude zahlcena dopravou v důsledku železničního přejezdu a nájezd by byl obtížný. Domnívám se ale, že každý návrh ze strany projektanta by měl být ve více variantách, než jedné. Ideální velký kruhový objezd pod závorami by řešil mnoho věcí naráz, ale železniční přejezd tomu brání. Vlak není tramvaj a to je o dlouhodobé koncepci a záměrech.
laik
 
Příspěvky: 90
Registrován: 03 dub 2015 14:42

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod litomericka_surikata » 11 dub 2015 19:15

laik píše:Každá myšlenka stojí za úvahu, ne každá bude realizována. Nejhorší je nadávat a nic nedělat. Doplním, že připravované řešení pokud nedošlo ke změně počítá s jednosměrnou ulicí ve směru železniční přejezd-Revoluční a z toho plyne, že obyvatelé Revoluční a výše položených ulic by do Masarykovy ulice museli dojet až ulicí Březinova cesta ve směru Pokratická - Masarykova - město. A to pokud dobře vnímám by Vaše řešení řešilo tj. úplně zrušit spodní část u závor a Nerudovu nechat vyústit v křižovatce tvaru T na Masarykovu mostkem přes potok. Problém by patrně nastal tím, že Masarykova ulice bude zahlcena dopravou v důsledku železničního přejezdu a nájezd by byl obtížný. Domnívám se ale, že každý návrh ze strany projektanta by měl být ve více variantách, než jedné. Ideální velký kruhový objezd pod závorami by řešil mnoho věcí naráz, ale železniční přejezd tomu brání. Vlak není tramvaj a to je o dlouhodobé koncepci a záměrech.


Řešení je spousta. Zahloubení kolejistě. Potok není nepřekonatelnou překážkou. Dále přesun nádraží a zahloubení jenom v mistě Pokratických závor. Dále zrušení nadraží a železniční cesty jak ji známe a misto toho vybudovat silnici, ale nepouštět na ní tranzitni přepravu a vytvořit takto velký městský okruh. A teď překvápko hehe - v době kdy se tato trať budovala, tak měla vést úplně jinudy než dnes. Schválně si tipněte jak to mohlo být realizováno - to jen tak pro zajímavost.
Uživatelský avatar
litomericka_surikata
 
Příspěvky: 16
Registrován: 05 dub 2015 14:09

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod laik » 12 dub 2015 14:20

Tipovat nebudu, neboť to nevím. O tom, že řešení je více nepochybuji, ale tomu musí odpovídat snaha a ta zde dávno neexistuje. Prostě někdo v minulosti rozhodl a do důvodů nevidím ani nechci vidět. Řešení Křižovatky u tkz. Pokratických závor je naprosto chybné a budoucnost to zcela jistě potvrdí. Za předpokladu, že někdo ponese osobní odpovědnost nejenom morální, ale i hmotnou za případná chybná rozhodnutí bude situace jiná. Pokud nejsem přesvědčen, že je to řešení optimální, tak ho nerealizuji. Pokud se týká problematického místa zcela určitě nejde pouze o potok, ale i soustavu inženýrských sítí, rozhledové možnosti a v neposlední řadě o náklady s tím spojené. Váš názor, že v trase železnice by mohla vést komunikace se již v minulosti objevil, ale byl smeten ze stolu. To je obdobné, jako když se dnes připravuje revitalizace trati Lovosice - Žalhostice za obrovských nákladů. kdy jedním z důvodů je zvýšení traťové rychlosti z 50 km na 80 km v tomto úseku / cca 4,5 km/ . Porovnal někdo náklady s tím spojené a výsledný efekt. To zcela určitě ne a to proto, že by nebyl svépravný.
laik
 
Příspěvky: 90
Registrován: 03 dub 2015 14:42

Re: Obchvat Litoměřice

Příspěvekod litomericka_surikata » 12 dub 2015 17:47

laik píše:Tipovat nebudu, neboť to nevím. O tom, že řešení je více nepochybuji, ale tomu musí odpovídat snaha a ta zde dávno neexistuje. Prostě někdo v minulosti rozhodl a do důvodů nevidím ani nechci vidět. Řešení Křižovatky u tkz. Pokratických závor je naprosto chybné a budoucnost to zcela jistě potvrdí. Za předpokladu, že někdo ponese osobní odpovědnost nejenom morální, ale i hmotnou za případná chybná rozhodnutí bude situace jiná. Pokud nejsem přesvědčen, že je to řešení optimální, tak ho nerealizuji. Pokud se týká problematického místa zcela určitě nejde pouze o potok, ale i soustavu inženýrských sítí, rozhledové možnosti a v neposlední řadě o náklady s tím spojené. Váš názor, že v trase železnice by mohla vést komunikace se již v minulosti objevil, ale byl smeten ze stolu. To je obdobné, jako když se dnes připravuje revitalizace trati Lovosice - Žalhostice za obrovských nákladů. kdy jedním z důvodů je zvýšení traťové rychlosti z 50 km na 80 km v tomto úseku / cca 4,5 km/ . Porovnal někdo náklady s tím spojené a výsledný efekt. To zcela určitě ne a to proto, že by nebyl svépravný.


Ta trať se měla napojit u Žalhostic na trať Lysá n. L. UL - Střekov (tehdy ještě jednokolejná) a tehdejší nádraží LTM město mělo být společné pro dvě přepravní společnosti a za LTM měla stoupat do kopcu směr Č. Lípa. Z planů sešlo protože se páni podnikatelé nedohodli, tak se to vyřešilo takto. Jenže tenkrát bylo místo. Dnes je situace jiná. Je to samozřejmě i vina urbanistů za minulého režimu. Rychlá výstavba sídlišt za tratí bez přemýšlení co v budoucnu, atd.

O plánu silnice místo tratě jsem taky slyšel, ale problém byl ten, že trať měla zmizet definitivně, bez náhrady. A trať z Č. Lípy končit v Ploskovicích. Proto to asi bylo smeteno ze stolu.Silnici místo kolejí zkusit znova navrhnout pánům odborníkům, s tím, že se použije plán našich předků výše uveden. Jestli pak by v dnešní době páni podnikatelé došli k dohodě :-D :mrgreen:
Uživatelský avatar
litomericka_surikata
 
Příspěvky: 16
Registrován: 05 dub 2015 14:09

Předchozí

Zpět na Doprava a komunikace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron