Výběr firmy pro rekonstrukci je, jak bylo již zmíněno tvrdý oříšek asi pro každého.
Podle mne by bylo ideální vybrat si lokální firmu se solidním zázemím, která je tu už alespoň 8-10 let. Prohlédl bych si její práci, protože jsem vesměs laik a co nevidím, neumím a nechci soudit. Třeba bych zjistil,co mi chtějí dát na dům za materiál a koho zaměstnávají (jsme češi, takže čechy podporuji a preferuji !!!). Pokud vím, slovenští dělníci, ukrainci a pod., jsou zde díky nízké ceně za jejich práci a tudíž si ji někde musí "kompenzovat". Třeba, tak, jaký zmínil elixdragon. z toho důvodu bych cizince na stavbě určitě nechtěl. Nehledě na to, že mne napadá....jestli firma šetří na lidech...bude šetřit i na ostatních věcech na mém domě????
Pomluvy mohou a nemusí být pomluvy. Sice se mi tato lidská vlastnost hnusí, ale svět je jí stejně plný. Pokud by mi však mohla firma jasně dokázat, co druhá udělala špatně, je to jen dobrá informace pro mne a pro mé další kroky ve výběru firmy.
Ke zmíněným firmám bych jen podotkl následující postřehy:
Chládka a Ťintěru určitě známe všichni jako místní velkofirmu, ale na žádné rekonstrukci, kterých jsou kolem mraky jsem je nikdy nepostřehl...nebo se mýlím??? Není pro ně rekonstrukce paneláku moc malá věc ? Nebo, že by byli, jako dnes každý druhý v nějaké krizi, že berou vše hlava nehlava?....ale to je asi doména této doby.
Nepro mi nic, krom jejich stránek, na které jsem se teď ze zvědavosti podíval neříká. Jen nechápu, co zde dělá firma od Karlových Varů? Jezdím do KV celkem často a výstavba tam je podle mne mnohem větší, než v Ltm

...asi jsme lepší region no
Reklamy Kbs Lovosice vídám podle mne docela často různě po Litoměřicích a Lovosicích, takže zřejmě fungují. Podle mne mají hezky barevně řešené domy oproti většinou krémovým barvám kolem (možná je to jen můj osobní pocit), ale tento rok i ostatní mění barvy domů hezky do jasna...konečně!!!.