od otačermák » 30 bře 2013 16:02
Dobrý den,
čas od času zavítám do ltm kina Máj...
Vždy jsem plně spokojen s ochotou zaměstnanců - od prodeje vstupenek, přes šatnu... je dobré, že se vedoucí kina objevuje v předsálí před začátkem představení, z toho usuzuji, že má zájem o to, jak zařízení funguje.
Jedinou a zato hodně kritickou poznámku mám k úrovni kavárny, nebo jak tomuto podivnému zařízení říkat.
Patří také /spravuje "kavárnu" kinu?
Obsluha v kavárně /paní či slečna/ ochotou zrovna neoplývá, jako bych vždy cítil - a stejný pocit měli i naši známí - že jí jde hlavně o tržbu...
Katastrofální stav nábytku, z rozvrzaných židlí /jsou tam snad všechny! ?provozovatel kavárny nemá na výměnu nemá prostředky na výměnu?/ manželka dvakrát téměř spadla...
Nabízené občerstvení dalo by se říct "stále na jedno brdo".
Doufám, že provozovatel kavárny po přečtení našich řádků zajistí, aby se podstatně zlepšilo chování k nám návštěvníkům kina a zamyslí se i nad dalšími našimi poznámkami.
za rodinu O. Černý